۱۳۸۷ دی ۲۰, جمعه

روش آسان پوست کندن آناناس


یادمه حدود یکسال پیش که برای خرید میوه رفته بودم، کنار جعبه انار بروشورهایی گذاشته شده بود که روش صحیح پوست کندن و خوردن انار را توضیح داده بود. برای یک ایرانی چنین چیزی ممکنه خیلی خنده دار باشه. تا اینکه هفته پیش یه آناناس خریدم که یک دفترچه کوچک از دمش آویزان بود، داشتم بی توجه به مطالب داخلش اونرو دور می ریختم که متوجه شکلهایی درصفحات داخلی اون شدم، بله روش صحیح پوست کندن آناناس بود و من تازه متوجه شدم که در همه این سالها چه قدر سختی کشیدم برای خوردن آناناس! چه کشتی هایی که نگرفتم ! حالا میتونم تصور کنم که یه نفر که برای اولین بار میخواد انار بخوره بدون آموزش چه کارهایی ممکنه بکنه. حالا که پوست کندن آناناس رو یاد گرفتم میخوام اونو یه شما هم یاد بدم.شاید بین شما هم کسی باشه که این آموزش به دردش بخوره

ابتدا آناناس را از طول به دونیم کنید.



بعد دم آنرا بکنید و دوباره آنرا به دونیم کنید.


حالا باید قسمت تقریبن سفت وسط را جدا کنید.


بقیه اش مثل جدا کردن هندوانه از پوسته اش است.


و به اندازه دلخواه قاچ کنید.نوش جان


۶ نظر:

  1. سلام... واقعا دستتون درد نكنه! امروز براي اولين بار مي‌خواستم آناناس پوست بكنم كه بلد نبودم. وقتي تو گوگل سرچ كردم به اينجا رسيدم. مطلبتون خيلي كمكم كرد! شاد باشيد

    پاسخحذف
  2. مرسی، منم این مطلبو از گوگل جستجو کردم و خیلی به دردم خورد.

    پاسخحذف
  3. انار رو چطور پوست بگیرم بدون اینکه دونه هاش از هم بپاشه؟؟

    پاسخحذف