۱۳۸۷ دی ۱۷, سه‌شنبه

بارها شنیدیم که دلیل بسیاری از بیماریهای رایج رژیم غذایی ناسالم است و همانطور که خیلی از شما تجربه کردید، تصحیح رژیمی که از ابتدای زندگی بهش عادت کریم، کار ساده ای نیست. شاید اگر از ابتدا تجربه خوردن رو با غذاهایی به غیر از غذاهای خوشمزه اما اغلب ناسالم ایرانی شروع می کردیم، در بزرگسالی کمتر دچار مشکل می شدیم.این موضوع مدتهاست که ذهنم را مشغول کرده، ازما که تا حدود زیادی گذشته اما درمورد پسرم که تازه می خواد با دنیای خوراکی ها آشنا بشه، قصد دارم ترتیبی بدم که به شکل صحیح درست و سالم خوردن رو یاد بگیره.
همانطور که گفتم در مورد خودمون، داستان به این راحتی نیست وتلاش بیشتری لازم داره. سعی من این است که ترکیبی از غذاهای سنتی ایرانی تصحیح شده و غذاهای غیر ایرانی که به نظر بهداشتی می رسند رو در برنامه غذایی خانواده بگنجانم.
با این مقدمه میخوام بگم که قصد دارم دستور غذاهایی بهداشتی رو که پیدا می کنم رو اینجا بیارم.که شامل غذاهای مخصوص بچه ها هم میشه.1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر